ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა შეფასების ფორმების გამოყენება.რამდენიმე თვალსაზრისით გავეცანი ხუთ სტრატეგიას.
ამ სტრატეგიაში გავეცანი შეფასების მეთოდებს და ინსტრუმენტებს.ეს მედოდები და ისტრუმენტები დამეხმარა შეუთავსო მოსწავლეების წინარე ცოდნა და საჭიროებები
პროგრესის მონიტორინგი
თვითრეგულირება და თანამშრობა
მეტაშემეცნების წახალისება და გაგების დემონსტრირება
გავაკეთე პროექტის პრეზენტაცია
გავაცნი საპროექტო ნამუშევარს, სადაც მიზნები და ამოცანები 21 -ე საუკუნის ზედა დონის უნარ -ჩვევებს აკმაყოფილებს
ReplyDeleteზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახალისებელი შეკითხვაა,რომელიც რამდენიმე საგანს ეკუთნის,თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა ,უკავშირდება ამოცანებს,მოსწავლეებისგან ითხოვს აზროვნების ზედა დონის უნარ -ჩვევების გამოყენებას,რათა თემის შემეცნებითი აღთქმა ჩამოუყალიბდეთ.
შინაარსობრივი შეკითხვა ყურადგებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე,რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას
გავეცანი ამ პროექტს. ძალიან მომეწონა იდეა და მისი შინაარსი. ის აქტივობები, რომლებიც გამოყენებული იქნა პროექტში, მიზნის მისაღწევად შეესაბამება 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს. და აზროვნების ზედა დონისათვის დამახასიათებელ უნარ-ჩვევებს.აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან. სასურველია ეს უნარები გაერთიანებული იყოს სასწავლო თემატიკასთან.
ReplyDeleteგავეცანი მიმართულების. მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს-ზოგადი შეკითხვა, არის, აზროვნების წამახალისებელი, რადგან ერთი საგნის ქვეშ რამდენიმე თემას აერთიანებს. თემატური შეკითხვა ღია ფორმატისაა და მკაფიოდ უკავშირდება ამოცანებს.. მოსწავლეებისგან მოითხოვს მაღალი უნარ -ჩვევების გამოყენებას.
შინაარსობრივი შეკითხვები- ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე, რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.